This page is best viewed with JavaScript enabled.
Asseco WAPRO MAX Minimalizuj


O produkcie Minimalizuj

Asseco WAPRO MAX to nowa marka Asseco Business Solutions, której produktem jest zintegrowany system klasy ERP przeznaczony dla małych i średnich firm. Elastyczny i nowoczesny, wysoce predefiniowany system ERP wspomaga zarządzanie całością działania przedsiębiorstwa. Stworzony w oparciu o nowoczesne technologie będące podstawą systemu Asseco SOFTLAB ERP, z wykorzystaniem doświadczenia zyskanego wśród kilkudziesięciu tysięcy użytkowników oprogramowania Asseco WAPRO oraz wiedzy pozyskanej wśród najbardziej wymagających użytkowników oprogramowania Asseco SOFTLAB ERP.


Certyfikaty i nagrody Minimalizuj

System Asseco WAPRO MAX otrzymał certyfikat Złotego Partnera za zgodność w zakresie komunikacji z systemem bankowości elektronicznej BRE Banku

 

bre_bank_logo_s.pngW ramach innowacyjnych rozwiązań dla biznesu BRE Bank nawiązuje współpracę z czołowymi producentami oprogramowania wykorzystywanego w działach finansowych, handlowych i personalnych. Celem partnerstwa jest usprawnienie i automatyzacja procesów księgowych związanych z rozliczaniem zobowiązań i należności.

 

Złoty certyfikat dla Asseco WAPRO MAX, jest potwierdzeniem spełnienia wysokich wymagań stawianych przez BRE Bank naszemu systemowi. Kooperacja polegała na zweryfikowaniu zgodności dokumentów z formatem Elixir, tak aby możliwe było generowanie zleceń płatniczych w celu ich importu do systemów bankowości bresok_s.pngelektronicznej BRE Banku. System Asseco WAPRO MAX umożliwia również import informacji zwrotnych zawierających zaksięgowane transakcje na rachunkach bankowych w formacie wyciągów MT940.

Certyfikaty programu BRE Partner przyznawane są produktom producentów oprogramowania typu FK/ERP/CRM/HR i podobnych, na podstawie umowy zawartej z BRE Bankiem. Na jej mocy producent oprogramowania dokonuje stosownych modyfikacji swojego produktu pod kątem jego integracji z systemami bankowości elektronicznej BRE Banku. Poziom deklarowanej integracji jest określony zgodnie z przyznanym certyfikatem. Prawidłowe działanie oprogramowania jest weryfikowane przez specjalistów BRE Banku.

 

 

 

 

 

System Asseco WAPRO MAX wyróżniony nagrodą Złoty Bit ERP 2009

Złoty BIT ERP dla Asseco WAPRO MAXSystemu Asseco WAPRO MAX został  wyróżniony Złotym Bitem ERP, nagrodą przyznawaną przez uczestników Konferencji ERP GigaCon, której piąta edycja odbyła się 24 września 2009 r. Obecność na konferencji była również debiutem marki Asseco WAPRO MAX na rynku oprogramowania skierowanego do małych i średnich przedsiębiorstw.

"Bardzo cieszy nas uznanie uczestników Konferencji ERP GigaCon, które utwierdziło nas w przekonaniu, że produkt kierowany do średnich przedsiębiorstw z mniejszym budżetem jest potrzebny. Zależało nam na stworzeniu predefiniowanego systemu ERP, który pozwoli na szybki start podstawowych funkcjonalności i łatwą rozbudowę w miarę rozwoju przedsiębiorstwa" – podsumował wyróżnienie produktu Asseco WAPRO MAX Romuald Rutkowski, Prezes Asseco Business Solutions.

Złoty Bit ERP to nagroda przyznawana przez uczestników konferencji "ERP GigaCon". Celem konkursu jest promocja najnowszych produktów i rozwiązań informatycznych wspierających pracę polskich firm i instytucji. Najlepszy produkt jest wybierany przez uczestników konferencji wśród których znajdują się dyrektorzy firm, prezesi, specjaliści, konsultanci, kierownicy oraz osoby decyzyjne działów IT, spośród rozwiązań prezentowanych podczas „ERP GigaCon”.

 


System ERP Minimalizuj

Asseco WAPRO MAX to zintegrowany system klasy ERP przeznaczony dla małych i średnich firm, wspomagający zarządzanie całością działania przedsiębiorstwa. Stworzony w oparciu o nowoczesne technologie będące podstawą systemu Asseco SOFTLAB ERP, z wykorzystaniem doświadczenia zyskanego wśród kilkudziesięciu tysięcy użytkowników oprogramowania Asseco WAPRO oraz wiedzy pozyskanej wśród najbardziej wymagających użytkowników oprogramowania Asseco SOFTLAB ERP.

 

Szybki start

Asseco WAPRO MAX został zaprojektowany tak, aby umożliwić błyskawiczne wdrożenie i start systemu. Konwertery danych z wielu aplikacji, w tym z oprogramowania WAPRO, mechanizmy importu danych, bogata funkcjonalność w standardzie (gotowa do pracy niemal natychmiast po instalacji), skonfigurowane obiegi dokumentów oraz wbudowane liczne kreatory (obiegów dowodów, raportów, eksportów i importów). Krótki czas wdrożenia bezpośrednio wpływa na jego koszt. Problem przestojów bądź opóźnień w pracy przedsiębiorstwa został zmniejszony ze względu na skrócenie czasu poświęcanego przez pracowników klienta, którzy uczestniczą we wdrożeniu.

 

Skuteczne narzędzie w biznesie

Aplikacja Asseco WAPRO MAX dzięki wszechstronnej parametryzacji, możliwości modyfikowania istniejących i modelowania nowych procesów, pozwoli na precyzyjne dopasowanie systemu do specyfiki działania każdego przedsiębiorstwa. Dzięki temu, zadania realizowane przez pracowników firmy mogą zostać zoptymalizowane, efektem czego będzie znaczący spadek kosztów. Automatyzacja przetwarzania danych zapewni ich spójność, oraz zmniejszy czas potrzebny na obsługę typowych sytuacji, eliminując jednocześnie większość błędów opartych na pomyłkach ludzkich. Rozbudowane mechanizmy kontrolne umożliwią znaczną redukcję liczby pozostałych błędów i zapewnią precyzyjne wychwytywanie sytuacji nietypowych. Zarówno dostęp do spójnych, wiarygodnych i aktualnych informacji, możliwość analizy danych w wielu układach i przekrojach pozwoli na lepsze zarządzanie przedsiębiorstwem. Opcja umożliwiająca analizowanie procesów z wykorzystaniem dokumentów powiązanych będzie pomocna w podejmowaniu słusznych decyzji biznesowych.

 

Dynamiczny rozwój bez zbędnych kosztów

Duża ilość przełączników, parametrów konfiguracyjnych oraz dostępne liczne, proste w obsłudze kreatory umożliwiają rozwój systemu bez konieczności zatrudniania programistów. Dodatkowo, dostępne dla certyfikowanych przez Asseco BS specjalistów, wbudowane w system narzędzia programistyczne pozwalają na niemal nieograniczony dalszy rozwój funkcjonalny i tworzenie nowych kartotek, słowników oraz rejestrów, pozwalających na zastosowanie aplikacji w nowych, czasem całkiem zaskakujących obszarach.

 

Bez obaw o przyszłość

Dostosowany do dynamicznie rozwijających się przedsiębiorstw system Asseco WAPRO MAX pozwoli na proste przejście do bardziej zaawansowanego systemu ERP z najwyższej półki, zachowując przy tym wszystkie zdefiniowane wcześniej funkcjonalności. Dzięki temu unikniemy czasochłonnego wdrożenia i migracji danych, a po przejściu do systemu Asseco SOFTLAB ERP będzie można kontynuować pracę w znanym już środowisku z zachowanymi wszystkimi dotychczas wypracowanymi modelami pracy. Dzięki temu przejście na wyższy poziom zarządzania biznesem dokona się w sposób płynny i bez przestojów, a firma zyska czas na wdrażanie nowych niezbędnych modułów oferowane przez system ERP.

 

Profesjonalne wdrożenia i serwis

Zespół zajmujący się rozwojem i wdrażaniem systemu Asseco WAPRO MAX obsługuje Klientów na terenie całej Polski. Przygotowanie merytoryczne oraz wieloletnia praktyka specjalistów gwarantuje najwyższą jakość realizowanych usług. Sprzedaż i wdrożenia systemu realizuje sieć Autoryzowanych Partnerów Handlowych na terenie całej Polski — dzięki temu skuteczna pomoc zawsze może być blisko.

 


Cechy i funkcjonalność Minimalizuj

Cechy systemu

  • Zintegrowany system klasy ERP dla małych i średnich przedsiębiorstw
  • Gotowy do działania zaraz po instalacji
  • Wydajny, przetestowany, sprawdzony
  • Przygotowany do modyfikacji, rozbudowy oraz dostosowania do specyfiki działania firmy
  • Posiadający szerokie możliwości analityczne i raportowe
  • Wielofirmowy i wielomagazynowy
  • Wieloletni z definiowalnymi okresami rozliczeniowymi
  • Wielowalutowy, przygotowany do obsługi transakcji krajowych i zagranicznych
  • Wielojęzyczny, z możliwością definiowania własnych wersji językowych i nazewnictwa branżowego
  • Elastyczny, konfigurowalny i skalowalny
  • Zgodny z polskimi przepisami prawa
  • Posiadający prosty, ergonomiczny interfejs
  • Posiadający szerokie możliwości raportowe i analityczne
  • Wykorzystujący najpopularniejszą bazę danych Microsoft SQL

Bogata funkcjonalność, proste wdrożenie

System Asseco WAPRO MAX wspomaga podstawowe obszary działania przedsiębiorstwa. Dzięki swej budowie i oferowanym możliwościom zapewnia łatwy dostęp do zasobów informacyjnych, wsparcie obsługi i optymalizację procesów biznesowych w przedsiębiorstwie.

  • Logistyka i sprzedaż
    − Zarządzanie magazynem
    − Cenniki, tabele rabatowe i definicje promocji
    − Zamówienia do dostawców i zaopatrzenie
    − Zamówienia od odbiorców i rezerwacje
    − Sprzedaż hurtowa i detaliczna
    − Sprzedaż krajowa, eksportowa, Tax Free
    − Sprzedaż usług
    − Wielokrotne korekty i storna
    − Obsługa opakowań zwrotnych
    − Zintegrowany moduł POS
    − Obsługa kasy
    − Współpraca z drukarką i czytnikiem kodów kreskowych oraz kolektorem danych
    − Współpraca z wagą
    − Inwentaryzacja z możliwością użycia urządzeń mobilnych

  • Obsługa procesów kompletacji i dekompletacji
  • Obsługa elektronicznej wymiany danych (EDI)
  • Kartoteka kontrahentów
  • Zarządzanie relacjami z klientem (CRM)
  • Obsługa rozrachunków
  • Finanse i księgowość
    − Plan kont
    − Rejestry sprzedaży i zakupu oraz korekty
    − Rejestry sprzedaży i zakupu UE oraz korekty
    − Rejestry SAD
    − Rejestr kasowy
    − Wyciągi bankowe
    − Rejestry pomocnicze: parowania rozrachunków i klasyfikatorów, kompensat, not odsetkowych, różnic kursowych
    − Automaty księgujące
    − Mechanizmy RMK
    − Eksport przelewów do modułów home-banking
    − Import kursów walut
    − Raporty, deklaracje i sprawozdania
  • Środki trwałe oraz wartości niematerialne i prawne
  • Analizy, raporty i eksporty

Korzyści Minimalizuj

Korzyści z wdrożenia Asseco WAPRO MAX

  • Dostęp do w pełni funkcjonalnego systemu ERP przy najniższym koszcie dla pojedynczego użytkownika
  • Szybkie wdrożenie i start systemu u klienta
  • Ścisłe dopasowanie systemu do specyfiki firmy
  • Zmniejszone koszty realizacji procesów w firmie poprzez ich zautomatyzowanie i zoptymalizowanie
  • Redukcja liczby błędów dzięki rozbudowanym mechanizmom kontrolnym
  • Szybki dostęp do spójnych, wiarygodnych i aktualnych informacji
  • Praktycznie nieograniczone możliwości rozbudowy o nowe funkcjonalności
  • Możliwość samodzielnej modyfikacji i rozwoju, dzięki wbudowanym narzędziom administracyjnym
  • Sprawny i szybki rozwój funkcjonalny aplikacji, przez Autoryzowanych Partnerów Handlowych na terenie całego kraju
  • Szeroki zakres gotowej funkcjonalności, zawarty w standardzie i dostępny zaraz po instalacji
  • Łatwa migracja z innych systemów, w tym oprogramowania WAPRO dzięki dostępnym konwerterom

Kompleksowa oferta – marki Asseco Business Solutions Minimalizuj

Asseco Business Solutions dostarcza nowoczesne rozwiązania informatyczne dla przedsiębiorstw, niezależnie od ich branży, wielkości i specyfiki. Obecnie oferta Spółki obejmuje następujące kategorie produktów i usług: 

  • systemy ERP/MRP oparte o rozwiązania technologiczne firmy Microsoft Oracle,
  • systemy ERP/MRP oparte o rozwiązania technologiczne firmy Oracle,
  • systemy mobilne, wspierające zarządzanie sieciami przedstawicielskimi,
  • wdrożenie oraz utrzymanie w modelu ASP systemów  w tym:
    − mobilnych systemów SFA przeznaczonych do obsługi kanałów van i pre-sellingowych,
    − mobilnych systemów przeznaczonych do wsparcia działań merchandisingowych,
    − mobilnych systemów serwisowych klasy FFA
  • rozwiązania typu Business Intelligence,
  • usługi w zakresie translacji i deduplikacji danych,
  • tworzenie oraz serwisowanie interfejsów wymiany danych (pomiędzy producentami, a dystrybutorami),
  • systemy i usługi przeznaczone dla branży finansowej – głównie system do obsługi transakcji faktoringowych,
  • dostawa systemów centralnego przetwarzania danych (CPD),
  • outsourcing oferowanych systemów,
  • konsulting IT,
  • usługi w zakresie Data Center,
  • usługi integracyjne,
  • ochrona danych,
  • doradztwo i dostawy specjalistycznych rozwiązań sprzętowych i softwarowych, sieciowych.

Spółka oferuje szeroką gamę, komplementarnych wobec siebie rozwiązań. W skład oferty Asseco Business Solutions wchodzą takie znane i cenione marki jak:

  • Asseco SOFTLAB
  • Asseco SAFO
  • Asseco WAPRO MAX
  • Asseco EBI
  • Asseco KOMA
  • Asseco WAPRO
  • Asseco DATA CENTER

     

 


Asseco SOFTLAB Minimalizuj

Marka Asseco SOFTLAB – to przede wszystkim oferta wysoce kastomizowalnego systemu klasy ERP, adresowanego głównie do dużych przedsiębiorstw. Systemy wchodzące w skład marki Asseco Softlab umożliwiają tworzenie indywidualnych, unikalnych rozwiązań, niezależnie od branży, w której działa klient. Opierają się one na bazie danych Microsoft SQL. Cechą charakterystyczną systemu marki Asseco SOFTLAB jest jego wysoka elastyczność, pozwalająca na tworzenie rozwiązań ściśle dopasowanych do specyfiki biznesu klienta oraz możliwość samodzielnego rozwijania funkcjonalności biznesowej. System umożliwia tworzenie indywidualnych rozwiązań dopasowanych do specyfiki i potrzeb klienta. Możliwości techniczne systemu pozwalają na wdrożenie go w różnych architekturach sieciowych w sieciach rozległych oraz połączenie ze specjalizowanym oprogramowaniem i urządzeniami. Uzupełnieniem oferty marki Asseco SOFTLAB są usługi związane z wdrożeniem, doradztwo, serwis i szkolenia. W skład rozwiązania Asseco SOFTLAB ERP wchodzą między innymi takie moduły uzupełniające, jak: logistyka i sprzedaż, produkcja, finanse i księgowość, serwis i remonty, transport i spedycja, CRM, dokumenty, projekty, budżetowanie i kontroling, środki.


Asseco WAPRO MAX Minimalizuj

Marka Asseco WAPRO MAX to zintegrowany system klasy ERP przeznaczony dla małych i średnich firm, wspomagający zarządzanie całością działania przedsiębiorstwa. Stworzony został na bazie nowoczesnego silnika systemu Asseco SOFTLAB ERP z wykorzystaniem doświadczenia zyskanego wśród kilkudziesięciu tysięcy użytkowników oprogramowania Asseco WAPRO oraz wiedzy pozyskanej wśród najbardziej wymagających użytkowników oprogramowania Asseco SOFTLAB ERP.


Asseco SAFO Minimalizuj

Marka Asseco SAFO – systemy wchodzące w skład tej marki to rozwiązania oparte o technologię Oracle. Nowoczesne systemy informatyczne klasy ERP II, wspomagające zarządzanie średnim i dużym przedsiębiorstwem, pokrywające większość biznesowych obszarów działania firmy. Marka Asseco SAFO jest jednym z liderów na rynku oprogramowania ERP dla firm handlowych, produkcyjno-handlowych oraz centrów logistycznych. Oprogramowanie to ma również silną pozycję w branży dystrybucji części samochodowych oraz w sektorze dóbr szybkozbywalnych (FMCG). W skład oferty rozwiązań marki Asseco SAFO wchodzi także szeroka gama specjalizowanych systemów i rozwiązań wspomagających, takich jak: Asseco SAFO Mag, Asseco SAFO Retail, Asseco SAFO HR, Asseco SAFO Web, Asseco SAFO BI.


Asseco EBI Minimalizuj

Marka Asseco EBI – oferta w zakresie dostawy, wdrożenia oraz utrzymania (w modelu pełnego outsourcingu) mobilnych systemów wspomagających pracę rozbudowanych sieci przedstawicielskich. Z rozwiązań mobilnych wchodzących w skład marki Asseco EBI korzysta obecnie ponad 12 tysięcy użytkowników, pracujących w 11 krajach Europy. Ponadto w skład marki Asseco EBI wchodzą także: rozwiązania klasy EBI Connector (platforma komunikacyjno – integracyjna służąca do wymiany danych handlowych w łańcuchu dystrybucyjnym oraz EBI Faktor – najbardziej popularna na polskim rynku grupa systemów odpowiedzialnych za obsługę transakcji faktoringowych.


Asseco KOMA Minimalizuj

Marka Asseco KOMA – specjalistyczne oprogramowanie HR marki Asseco KOMA to zaawansowany system wspomagający pracę w obszarze HR. Dzięki technologii opartej na nowoczesnych standardach światowych, aplikacja stała się narzędziem do tworzenia, zarządzania, analizowania oraz współdzielenia informacji związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi. Asseco KOMA nie tylko pozwala na obsługę całości zagadnień kadrowo-płacowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi, ale jest także doskonałym narzędziem wspierającym zadania w obszarze HR. Rozwiązanie wchodzące w skład ww. marki jest w pełni parametryzowalne, uwzględniające specyfikę przedsiębiorstw oraz instytucji. W czasie eksploatacji możliwe są elastyczne zmiany funkcjonowania oprogramowania poprzez zmianę jego ustawień. Asseco KOMA współpracuje także z innymi systemami wykorzystywanymi w przedsiębiorstwach, co umożliwia automatyczną wymianę danych. Bogate możliwości modelowania struktury organizacyjnej pozwalają na użytkowanie oprogramowania Asseco KOMA zarówno w niewielkich przedsiębiorstwach, jak i dużych organizacjach zatrudniających tysiące pracowników. Wśród użytkowników znajdują się m.in.: instytucje finansowe, ubezpieczeniowe, firmy dystrybucyjne, sieci handlowe, przedsiębiorstwa produkcyjne, spółki energetyczne, jednostki edukacyjne.


Asseco WAPRO Minimalizuj

Marka Asseco WAPRO – to komplet aplikacji dla małych i średnich przedsiębiorstw, wspomagający zarządzanie takimi obszarami jak sprzedaż i magazyn, finanse i księgowość, kadry i płace, a także sprzedaż mobilna i relacje z klientami. Kompleksowe i uniwersalne oprogramowanie Asseco WAPRO można wykorzystać w każdej branży. Systemy cechuje prostota instalacji, łatwość konfiguracji i intuicyjna obsługa.
Systemy Asseco WAPRO dostępne są w liniach produktowych przeznaczonych dla różnej wielkości przedsiębiorstw. Linie różnią się między sobą liczbą wchodzących w skład modułów i funkcjonalnością. Rozpoczynając pracę na Asseco WAPRO START można łatwo, wraz z rozwojem przedsiębiorstwa, migrować do bogatszej funkcjonalnie linii BIZNES czy najbardziej rozbudowanej linii PRESTIŻ wyposażonej w możliwości analiz. Podział na linie produktowe ułatwia Klientom wybór najodpowiedniejszego pakietu do zarządzania.   Oferta Asseco WAPRO posiada wsparcie w postaci serwisu, szkoleń oraz wdrożeń. Systemy i usługi dostępne są na terenie całego kraju poprzez sieć 500 Partnerów firmy. 


Asseco DATA CENTER Minimalizuj

Marka Asseco DATA CENTER - znacząca część ww. rozwiązań oferowanych przez Asseco Business Solutions, dostępna jest w modelu pełnego outsourcingu. Oznacza, że Asseco Business Solutions przejmuje pełną odpowiedzialność nie tylko za samą aplikację, ale również za pozostałe, istotne elementy rozwiązania, takie jak infrastruktura systemowa, komunikacyjna, administrację, itp. Oferta usług outsourcingowych Asseco Business Solutions obejmuje między innymi: kolokację, hosting, administrację systemami, utrzymanie systemów ERP/CRM, projektowanie i zarządzanie sieciami WAN, outsourcing sieci WAN, monitoring i obsługę awarii, backup i archiwizację danych, outsourcing zasobów ludzkich w obszarze IT, rozwiązania bezpieczeństwa oraz usługi dodatkowe takie, jak integracja systemowa i aplikacyjna. W ramach świadczonych usług dostępny jest również konsulting informatyczny.
Asseco Business Solutions posiada certyfikat ISO 27001 w zakresie kolokacji sprzętu i przetwarzania danych informatycznych. ISO 27001 to standard zawierający specyfikację Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji (SZBI; ang. ISMS - Information Security Management System). Określa on zgodność SZBI dla całej organizacji lub konkretnego działu. Przyznawany jest firmom, które w ramach ubiegania się o certyfikat spełniły wymagania zawarte w normie ISO 27001 oraz pomyślnie przeszły audyt certyfikujący przeprowadzony przez audytorów Zakładu Systemów Jakości i Zarządzania (ZSJZ).


Informacje ogólne Minimalizuj

ASSECO WAPRO MAX to zintegrowany system klasy ERP, bazujący na rozwiązaniach Microsoft, przeznaczony dla małych i średnich Firm, wspomagający zarządzanie całością działania przedsiębiorstwa. Jego powstanie jest efektem połączenia doświadczeń zebranych wśród kilkudziesięciu tysięcy dotychczasowych użytkowników oprogramowania ASSECO WAPRO oraz wiedzy pozyskanej wśród największych i najbardziej wymagających użytkowników oprogramowania ASSECO SOFTLAB.

System jest rozwijalny i skalowalny, a jego otwarta architektura umożliwia proste tworzenie i modyfikację funkcjonalności biznesowych oraz formy wizualnej w celu stworzenia indywidualnego rozwiązania dopasowanego do specyfiki działania klienta. Niepodważalną zaletą systemu jest jego wstępne predefiniowanie, dzięki czemu koszty i czas wdrożenia można obniżyć  do nieosiągalnego dotychczas poziomu.

Dostosowanie podczas wdrożenia funkcjonalności modułu standardowego do specyficznych wymagań użytkownika, w oparciu o analizę, gwarantuje dostarczenie rozwiązania zgodnego z oczekiwaniami Klienta i zapewniającego najwyższe wsparcie procesów biznesowych firmy.

Spójne, powiązane i współdziałające moduły systemu ASSECO WAPRO MAX pozwalają na sprawne zarządzanie całym przedsiębiorstwem wspomagając wszystkie obszary jego działania. Obszary funkcjonalne w których system oferuje wsparcie to miedzy innymi:

Logistyka i Sprzedaż

Finanse i Księgowość

Analizy

Środki Trwałe

Zarządzanie Relacjami z Klientem

Wsparcie działań w sieci rozproszonej


Charakterystyka systemu Asseco WAPRO MAX Minimalizuj

Pakiet Asseco WAPRO MAX jest zintegrowanym systemem klasy ERP pozwalające na usprawnienie i optymalizację procesów gospodarczych w firmach oraz ułatwia podejmowanie trafnych decyzji biznesowych przez co umożliwia osiągnięcie przewagi konkurencyjnej.

  • Zintegrowany – pełna integracja wszystkich modułów systemu
  • Modyfikowalny, rozwijalny i skalowalny
  • Wstępnie skonfigurowany przed rozpoczęciem wdrożenia – dzięki czemu czas uruchomienia u klienta może ulec znacznemu skróceniu.
  • Przyjazny w użytkowaniu dzięki możliwości skonfigurowania interfejsu według indywidualnych potrzeb Klienta oraz mechanizmom automatyzacji procesów
  • Zapewniający oszczędność czasu i minimalizujący ryzyko błędów poprzez automatyzację pracy i współpracę z urządzeniami automatycznej identyfikacji
  • Działający w najpopularniejszym środowisku Microsoft Windows®, oparty na wydajnej bazie Microsoft SQL Server® i zintegrowany z Microsoft Office®   
  • Wielofirmowy (wiele podmiotów obsługiwanych w jednej bazie systemu)
  • Wielojęzyczny (z możliwością definiowania własnego nazewnictwa i dodawania kolejnych wersji językowych)
  • Bezpieczny dzięki wbudowanym mechanizmom bezpieczeństwa, monitoringu i rozbudowanemu systemowi praw
  • Zgodny z obowiązującymi krajowymi przepisami prawnymi i normami
  • Umożliwiający dostęp za pomocą urządzeń mobilnych, z poziomu Internetu oraz wykorzystanie technologii elektronicznej wymiany dokumentacji (EDI)
  • Udostępniający różnorodne zaawansowane mechanizmy analizy danych

Architektura systemu Minimalizuj

Wszystkie dane wykorzystywane w systemie informatycznym gromadzone będą w centralnej bazie danych MS SQL 2008. Wszystkie operacje wykonywane na tych danych, takie jak ich wyświetlanie, przeszukiwanie i dodawanie np. nowe towary, nowi kontrahenci czy dokumenty (faktury, paragony, WZ, PZ) będą się odbywać także w centralnej bazie danych. Danymi i operacjami na nich wykonywanymi zarządza system centralny.

W przypadku rozproszonej  strukturę organizacyjną klienta dostęp do systemu centralnego może odbywać się poprzez serwery terminali. Użytkownik łączy się poprzez zdalny pulpit z serwerem terminalowym i uzyskuje dostęp do systemu centralnego bez konieczności instalowania dodatkowego oprogramowania na swoim komputerze. Łącza telekomunikacyjne przesyłają jedynie na pulpit operatora wygląd ekranów, a wszystkie operacje odbywają się na serwerze terminali i w bazie danych. Rozwiązanie takie jest najczęściej stosowane w systemach klasy ERP ze względu na prostotę rozwiązania, jego niezawodność, łatwą konserwację, skromne wymagania odnośnie przepustowości łączy i niskie koszty.


Zakres funkcjonalny systemu Minimalizuj

W systemie centralnym odzwierciedlona zostanie struktura wszystkich placówek klienta. Wszystkie dane i dokumenty rejestrowane w systemie Asseco WAPRO MAX będą online zapisywane w centralnej bazie danych MS SQL, dzięki temu wszyscy pracownicy centrali, hurtowni i magazynów będą mieli dostęp do rzeczywistych danych całego przedsiębiorstwa.

Zakres funkcjonalny systemu Asseco WAPRO MAX  pokrywa zdecydowaną większość  obszarów działalności handlowej przedsiębiorstwa. Budowa systemu jest modułowa. Poniżej zostały przedstawione wybrane cechy funkcjonalne poszczególnych modułów sugerujące potencjalne korzyści z użytkowania systemu.


Asseco WAPRO MAX Logistyka i Sprzedaż Minimalizuj

Pakiet Logistyka i Sprzedaż to zestaw modułów wchodzących w skład zintegrowanego systemu klasy ERP Asseco WAPRO MAX wspomagającego zarządzanie przedsiębiorstwem. Elementy pakietu dobierane są indywidualnie do potrzeb firmy w oparciu o analizę jej wymagań i procesów biznesowych. Współpraca modułów systemu centralnego z modułami mobilnymi i internetowymi pozwala na stworzenie spójnego rozwiązania informatycznego dopasowanego do faktycznych potrzeb przedsiębiorstwa.

Wdrożenie pakietu Logistyka i Sprzedaż pozwala usprawnić działanie logistyki, zoptymalizować procesy biznesowe, ułatwić zarządzanie sprzedażą i łańcuchem dostaw w firmach o różnorodnym profilu działalności i sposobie działania. Pakiet raportów i zestawień umożliwia szybkie i wydajne analizowanie zgromadzonych w systemie danych oraz podejmowanie trafnych decyzji biznesowych.

Pakiet Logistyka i Sprzedaż obejmuje wszelkie funkcje związane z prowadzeniem magazynu, zarządzaniem zaopatrzeniem i rozliczaniem zamówień do dostawców, rejestracją, obsługą, rozliczaniem i fakturowaniem zamówień od odbiorców, wystawianiem zarówno dowodów obiegu magazynowego, jak i dokumentów finansowych. Dostęp do danych z modułów pakietu Finanse i Księgowość, ścisłe powiązanie z CRM, pełna integracja z modułami Produkcja i Spedycja oraz rozwiązania pozwalające na obsługę magazynu wysokiego składowania czynią z modułów pakietu Logistyka i Sprzedaż centralny moduł zarządzania operacyjną działalnością firmy. Logistyka i Sprzedaż współpracuje z urządzeniami mobilnymi – palmtopami, terminalami radiowymi, drukarkami kodów kreskowych, skanerami, czytnikami kart – oraz pozwala na dostęp z poziomu Internetu.

Standardowe i definiowalne słowniki systemu

Moduły pakietu Logistyka i Sprzedaż oparte są na słownikach, do których należą (w sensie definicji systemu): kartoteka materiałowa, partie towaru, klienci, dowody, przeglądarka obrotów itd.

Słowniki systemu mają ustandaryzowaną budowę i charakteryzują się możliwością: wyboru prezentowanych kolumn słownika, ustalenia ich kolejności i wyglądu, wyszukiwania danych według różnego rodzaju filtrów, sortowania względem jednej lub wielu kolumn, blokowania kolumn, sumowania wybranych danych liczbowych w kolumnach z opcją grupowania, eksportowania danych ze słownika do różnych formatów.

Tworzenie nowych słowników opartych na tabelach lub widokach wspomagane jest wbudowanym kreatorem, dostępnym w opcji deweloperskiej. Na etapie definiowania słownika można określić jego zawartość informacyjną, sposób prezentacji, działania i powiązania z pozostałymi słownikami zdefiniowanymi w systemie. Dla słowników określić można statusy (standardowo wykorzystywane na przykład w kartotekach), procedury operujące na danych, automatyczne przeliczenia, reguły poprawności i warunki kontrolne.

Wbudowany kreator raportów pozwala użytkownikom na definiowanie dla każdego słownika własnych zestawień, zapisywanie ich definicji (z możliwością ich późniejszej modyfikacji) i dołączanie do menu.

Dla każdego słownika utworzyć można tak zwaną szufladę, pozwalającą dołączać do konkretnego rekordu danych (np. kartoteki, klienta, zamówienia) załączniki w formie elektronicznej. Mogą być to np. dokumenty tworzone podczas uzgadniania z klientem warunków zamówienia, w tym zeskanowane faksy lub kopie pism, wiadomości e-mail, arkusze kalkulacyjne, notatki z rozmów telefonicznych, certyfikaty, zdjęcia lub schematy konstrukcyjne. Funkcja ta, niezależna od rozbudowanego systemu współdzielenia dokumentacji modułu DMS, jest szczególnie użyteczna dla handlowców, gdyż pozwala w szybki sposób odtworzyć historię współpracy z danym kontrahentem lub dotrzeć do źródłowego dokumentu zamówienia.

Kartoteka materiałowa i słowniki powiązane

Podstawowym słownikiem modułu Asseco WAPRO MAX Logistics jest kartoteka materiałowa. Słownik ten zawiera informacje o wszystkich materiałach, towarach i produktach, które występują w firmie (również o towarach, które nie są sprzedawane, ale znajdują się w ofercie firmy). Kartoteki są wiązane z magazynami, co pozwala na prezentację tylko tych kartotek, z których korzysta dany magazyn. Kartoteka materiałowa oprócz podstawowych informacji o towarze (symbol, nazwa, stawka VAT, numer katalogowy, PKWiU itd.) zawiera też rozbudowane informacje pochodzące z powiązanych z nią słowników dodatkowych, prezentowanych dla danego rekordu, np:

  • Dostępne jednostki miary – dla każdego towaru może być zdefiniowanych wiele jednostek miary (opakowań) z określonymi przelicznikami na jednostkę podstawową, wymiarami, wagą towaru, wagą opakowania, co pozwala na etapie wprowadzania dowodu posługiwać się na przykład jednostkami handlowymi (opakowaniami zbiorczymi),
  • Kody kreskowe – każda jednostka miary określona dla kartoteki może mieć zdefiniowanych wiele kodów kreskowych, umożliwia to wprowadzenie informacji przy użyciu czytnika kodów kreskowych,<
  • Symbole obce – można zdefiniować kody odpowiadające danej kartotece u kontrahentów, a co za tym idzie posługiwać się kodami obcymi przy wprowadzaniu oraz drukowaniu dowodów czy zestawień dla odbiorców lub dostawców,
  • Grupy materiałowe – kartoteka może być dołączona do wielu różnych grup materiałowych o strukturze drzewiastej, co pozwala na proste analizowanie danych według różnych przekrojów, w oparciu o obroty kartotek,
  • Stany magazynowe, rezerwacje i stany dynamiczne – w kartotece widać stan towaru w każdym magazynie i stan łączny, prezentowana jest rezerwacja (jako suma towaru zarezerwowanego w każdym magazynie oraz linijki dowodów rezerwujących) oraz zapisy stanów dynamicznych, które mogą odpowiadać wysokości zleceń produkcyjnych, towarom w drodze, zamówieniom do dostawcy itd.

Standardowo zdefiniowane dla towarów statusy pozwalają podzielić kartotekę na propozycje, nowości, towary aktywne, wycofywane itd. Towary wycofane automatycznie przesuwane są do archiwum. Zdefiniowane dla kartoteki materiałowej przekroje pozwalają na wyszukiwanie i prezentowanie informacji na wiele różnych sposobów, w zależności od potrzeb.

Kartoteka kontrahentów z elementami CRM

Słownik kontrahentów, oprócz podstawowych danych, niezbędnych do kontaktu i wystawiania faktur, zawiera powiązania ze słownikami stowarzyszonymi, przechowującymi rozszerzone informacje o kliencie, takie jak:

  • Historia danych adresowych – wykorzystywana w celu drukowania duplikatów faktur z danymi obowiązującymi w momencie wystawienia faktury pierwotnej,
  • Role, jakie pełni kontrahent wobec naszej firmy (dostawca, odbiorca, handlowiec, producent, konkurent i inne, w tym definiowalne przez użytkownika),
  • Wiele adresów kontrahenta,
  • Wiele rachunków bankowych,
  • Powiązanie z klientem osób i kontaktów – pozwala zarejestrować dowolną ilość adresów e-mail i telefonów do wszystkich osób ze strony klienta, z którymi kontaktuje się firma,
  • Rozbudowane warunki handlowe - jeśli kontrahent jest jednocześnie dostawcą i odbiorcą, można zarejestrować niezależne warunki handlowe dla obu przypadków,
  • Informacja o dostarczonych dokumentach firmowych takich jak NIP, REGON, KRS, koncesje, uprawnienia wraz z datą ważności; wpłynięcia, organem wystawiającym,
  • Wszelkie dokumenty wysłane do kontrahenta lub otrzymane od niego zarejestrowane w kartotece dokumentów.

Z kartoteki kontrahentów dział sprzedaży może mieć bezpośredni wgląd w saldo klienta i jego rozrachunki, obroty, reklamacje itd. Kartoteka może współpracować z darmowym lub komercyjnym serwerem map, dzięki czemu możliwe jest na podstawie adresu wyświetlenie planu dojazdu do siedziby klienta. Dane te wykorzystywane są również przez moduł optymalizacji tras wspierający tworzenie planów prac dla przedstawicieli handlowych działających w terenie.

Definiowalny obieg dokumentów

Podstawą funkcjonowania modułu Logistyka i Sprzedaż jest możliwość definiowania obiegu dokumentów. W celu obsługi firm o różnej specyfice i profilu działalności w systemie zdefiniowane zostało wiele rodzajów dowodów tworzących ciągi logiczne. Możliwe jest tworzenie własnych rodzajów dowodów i definiowanie obiegu dokumentów na potrzeby konkretnego przedsiębiorstwa.

Na etapie tworzenia obiegu dokumentów istnieje możliwość definiowania dokumentów źródłowych i powiązań między nimi. Pozwala to usprawnić pracę z dowodami należącymi do danej „sprawy”. „Sprawę” - ciąg sprzedaży dla zamówienia - tworzą: zamówienie towaru, jego wydanie, listy przewozowe, dokumenty zbiórki z magazynu wysokiego składowania, faktury, i ewentualne korekty faktur. Na każdym z dokumentów wystawionym w systemie można z łatwością sprawdzić, z jakich dokumentów pochodzi i jakie są jego dokumenty pochodne.

Możliwe jest określenie sposobów generowania kolejnych dowodów, łączenia wielu z nich (jedna faktura dla kilku dowodów WZ) lub dzielenia (w przypadku zamówienia realizowanego partiami), określenie sposobu działania na definiowalne stany dynamiczne (na przykład stan towarów w drodze) albo rezerwacje. Dla dowodów można definiować własne wydruki lub eksporty: w formie graficznej, tekstowej, w formularzach Word®, również jako stronę WWW. Podczas tworzenia wydruku dowodu mogą zostać wykorzystane informacje zawarte w dowodach powiązanych oraz wszystkich powiązanych słownikach (kartoteki, klienci, kierunki, partie, magazyny itp.).

Zamówienia i rezerwacje, sprzedaż, korekty

System umożliwia rejestrowanie zamówień z automatyczną lub ręczną rezerwacją towaru i możliwością późniejszej zmiany rezerwacji. Zamówienia odbiorców mogą być podstawą do generowania zamówień do dostawcy lub zleceń produkcyjnych. Na podstawie zamówień generowane są dokumenty wydania i faktury sprzedaży, przy czym system pozwala dokładnie określić, jaka ilość z zamówienia została wydana i zafakturowana oraz pozwala liczyć stopień realizacji zamówień. Aplikacja umożliwia częściową i skonsolidowaną realizację zamówień w definiowalnym podziale i grupowaniu, co pozwala na przykład na proste, zbiorcze realizowanie wielu zamówień jednym dokumentem wydania. Warunki handlowe zarejestrowane na zamówieniu (ceny, rabaty terminy płatności) mogą być przenoszone na fakturę lub system może aktualizować je według cenników aktualnych na dzień wystawienia faktury.

W czasie wystawiania dokumentu zamówienia można za pomocą mechanizmu rozdzielnika szczegółowo zaplanować realizację każdej pozycji za pomocą różnych dokumentów wystawionych na różnych magazynach.

Sprzedaż sklepowa może być wspomagana użyciem czytnika kodów kreskowych (do sczytywania zarówno towarów, jak i na przykład kart rabatowych z kodami kreskowymi) oraz czytnika kart magnetycznych.

Na potrzeby prostej sprzedaży paragonowej stworzony został uproszczony interfejs wprowadzania danych, pozwalający na rejestrację towaru (również za pomocą czytnika kodów kreskowych) i wydruk na drukarce fiskalnej.

Zarejestrowany w systemie paragon również może być wydrukowany tak jak pozostałe dowody i stać się podstawą do wystawienia faktury VAT.

Możliwe jest wielokrotne korygowanie dokumentów sprzedaży, a podczas wystawiania kolejnych korekt system kontroluje zgodność korekty ze skorygowanym już dokumentem źródłowym. System zezwala na korekty zarówno in minus jak i in plus, a także umożliwia dopisywanie nowych pozycji na dokumencie korekty. Dla dowodów może być zdefiniowanych wiele różnych wydruków, przy czym możliwy jest zarówno ręczny, jak i automatyczny ich dobór.

System całkowicie wspomaga proces przyjmowania zaliczek na poczet sprzedaży. Pozwala na automatyczne generowanie dowolniej liczby faktur zaliczkowych do zamówienia. Następnie każda z zaliczek może być automatycznie lub ręcznie rozliczona przy wystawianiu końcowej faktury sprzedaży. System obsługuje również wystawianie i fiskalizowanie paragonów zaliczkowych. Zaliczki mogą być przyjmowane i rozliczane zarówno w PLN, jak i w walutach obcych.

System prawidłowo obsługuje obiegi dokumentów związane z obrotem towarów w Unii Europejskiej, czyli Wewnątrzwspólnotową Dostawę Towarów (WDT) i Wewnątrzwspólnotowe Nabycie Towarów (WNT). Automatycznie generuje też deklaracje Intrastat i pozwala je wysłać drogą elektroniczną.

Istnieje również możliwość uruchomienia sprzedaży detalicznej na stanowisku odłączonym od centralnego serwera. Z chwilą nawiązania połączenia odpowiednie dane są replikowane pomiędzy stacją stanowiska sklepowego a bazą centralną.

Statusy, kontrole, autoryzacje

Każdy dowód wystawiany w programie posiada podstawowy status określający jego stan. Status „Edycja” oznacza dokument roboczy, który jeszcze może podlegać modyfikacji (dokument taki nie działa na stan magazynowy choć możliwe jest na jego podstawie rezerwowanie towaru). Dowód taki może być zmieniony, usunięty, anulowany albo przeniesiony do dziennika. Dowód w dzienniku, działający już na stan, nie może być modyfikowany ani usunięty. Numer nadawany jest w momencie przenoszenia dowodu do dziennika, a w przypadku wycofywania z dziennika do edycji jest zachowywany, co pozwala utrzymać ciągłość numeracji (możliwe jest również zdefiniowanie nadawania numeru już dla dowodów w statusie Edycji w momencie jego zatwierdzania). Możliwość przenoszenia dokumentu do dziennika i wycofywania do edycji jest ograniczana systemem uprawnień. Dla pewnych typów dowodów możliwe jest edytowanie niektórych informacji bez konieczności wycofywania dowodu do trybu Edycji. Możliwość edycji dowodu w Dzienniku oraz wycofywania dowodu do trybu Edycji blokowana jest dla dowodów rozliczonych wartościowo.

Dla dowodów mogą być wykorzystywane również inne statusy, od najprostszego statusu „Wydrukowany” do statusów definiowalnych na etapie wdrożenia, które mogą być podstawą zaawansowanej kontroli obiegu.

Podczas wystawiania dowodu uruchamiane są mechanizmy kontrolne, zapewniające spójność danych w bazie z na przykład warunkami handlowymi kontrahenta. Kolejne kontrole uruchamiane są podczas zatwierdzania dowodu, przenoszenia go do dziennika i dalszych zmian statusów. Mechanizmy kontroli i autoryzacji w powiązaniu z dostępem do danych z modułu Finanse i Księgowość pozwalają w lepszy sposób kontrolować m.in. stan rozrachunków z klientami oraz saldo kredytowe.

Cenniki i tabele rabatowe

System udostępnia rozbudowany mechanizm cenników. Pozwala tworzyć zarówno cenniki inicjujące ceny, jak i cenniki kontrolne (zawierające na przykład ceny minimalne). W grupach tych występować mogą cenniki sprzedaży (hurtowe, detaliczne, rozbudowane cenniki promocyjne rezerwujące wstępnie towary pod potrzeby promocji), zakupowe, ewidencyjne. Każdy z cenników może być zdefiniowany progowo, tzn. można uzależniać cenę od ilości na dowodzie korzystającym z cennika. Cennik może być zdefiniowany dla innej niż podstawowa jednostka miary. Może być również zdefiniowany w dowolnej walucie, a podczas wystawiania dowodu cena jest przeliczana przez aktualne kursy walut na walutę występującą na dowodzie korzystającym z cennika.

Mechanizm tworzenia cennika pozwala zdefiniować dla kartoteki proponowany rabat, określić czas obowiązywania cennika oraz ustalić sposób powiązania cennika z dokumentem. Można tworzyć cenniki globalne, dla klienta, grupy, magazynu, handlowca, promocji, warunków dostawy, a nawet dnia tygodnia. Istnieje też możliwość zdefiniowania własnego kryterium wg którego będzie przyznawany cennik. Do każdej pozycji dowodu korzystającego z cennika można zastosować inne kryterium.

Analogicznie system umożliwia rejestrowanie tabel rabatowych w powiązaniu z kartoteką lub grupą kartotek oraz przy określenia sposobu składania wielu zastosowanych jednocześnie rabatów. Dla wystawianych dokumentów rejestrowana jest historia wykorzystania cenników, tabel rabatowych i promocji, co pozwala na późniejszą analizę tych danych.

Niezależnie od cenników w systemie funkcjonuje rozbudowany i elastyczny moduł tzn. promocji prezentowych. Za pomocą tego modułu można realizować scenariusze typu: „przy zakupie 3 sztuk towaru z danej grupy czwarty za pół ceny” lub „za zakupy powyżej określonej kwoty pewien towar gratis”. Rozbudowana parametryzacja pozwala szczegółowo zdefiniować warunki zastosowania promocji i wyznaczenia nagrody. Moduł działa zarówno przy sprzedaży hurtowej, jak i detalicznej.

Dokumenty magazynowe

Analogicznie do obiegów dowodów sprzedaży może być definiowany i modyfikowany obieg dowodów magazynowych. Pozwala to dla firmy o dowolnym sposobie działania stworzyć w systemie komplet dokumentów i opracować wydruki zawierające niezbędne informacje w jak najbardziej użytecznej formie.

Rozliczenie wartościowe, kontrola partii i wymagania ISO 9001:2000

Możliwe jest rozliczanie wartościowe magazynu wieloma metodami: FIFO, LIFO, ceny średnie i ceny ewidencyjne, rozliczenie według partii. Istnieje również możliwo��ć zdefiniowania magazynów, które nie są rozliczane wartościowo (również z możliwością stosowania na nich mechanizmu partii). Mechanizm rozliczania magazynu blokuje możliwość wprowadzania zmian na dowodach w dniach już rozliczonych oraz zapewnia przenoszenie wartości miedzy dowodami powiązanymi, również w różnych magazynach. Pozwala to między innymi na rozliczanie dowodów, przesunięć międzymagazynowych oraz dowodów kompletacji (wydanie składowych i przyjęcie kompletu).

System umożliwia i wspomaga posługiwanie się partiami w obrocie magazynowym. Automatycznie generuje partie w momencie tworzenia dowodu przyjęcia (lub zezwala na dopisywanie do partii istniejących, w zależności od definicji). Natomiast kolejność wydawania materiałów i towarów z magazynu przy użyciu partii może być zdefiniowana zgodnie z kolejką FIFO lub LIFO, ale także wg najkrótszego czasu przydatności partii (FEFO – First Expiry First Out). Oprócz mechanizmu automatycznego wybierania partii możliwe jest jej ręczne wybieranie podczas wystawiania dowodu rozchodowego.

Możliwość operowania partiami na wszystkich etapach obrotu materiałowego (również na styku logistyki i produkcji) pozwala na spełnienie wymagań normy ISO 9001:2000, gwarantując pełną kontrolę obrotu z dokładnością do dostaw oraz kontrolę składu materiałowego produktów.

System prawidłowo rozlicza korekty wartościowe dokumentów przychodowych, również w sytuacji, gdy część lub całość korygowanej partii już się rozeszła. Prawidłowo uwzględnione są również przypadki zwrotów korygowanego wartościowo towaru i rozchodów, które faktycznie nie wyprowadzają towaru z firmy (dokumenty przesunięć lub wydania na produkcję).

Inwentaryzacja

Na potrzeby inwentaryzacji tworzony jest plan inwentaryzacyjny, który określa zakres inwentaryzacji, rejestrując kartoteki do zinwentaryzowania ze stanami na dzień inwentaryzacji oraz blokując możliwość wstecznych zmian w dokumentach działających na stan na inwentaryzowanych kartotekach. Z planu inwentaryzacji generowane są arkusze spisowe. Każdy z nich zawiera część symboli materiałowych uwzględnionych na planie, które będą zinwentaryzowane podczas spisu z natury.

Spis z natury może być przeprowadzony i naniesiony ręcznie na podstawie wydruku arkuszy spisowych lub przy wykorzystaniu urządzeń przenośnych z czytnikami kodów kreskowych (terminale radiowe, kolektory danych działające w trybie off-line), co zdecydowanie przyspiesza proces spisowy i eliminuje w dużej mierze możliwość powstawania błędów. Po zakończeniu spisu z natury i wprowadzeniu danych do systemu generowane są dowody rozbieżności między stanem kartoteki materiałowej w systemie i w naturze oraz protokół zmian lokalizacji (w przypadku przesunięć między lokalizacjami).

Współpraca z urządzeniami wspomagającymi

Asseco Bussines Solutions ściśle współpracuje z czołowymi dostawcami rozwiązań automatycznej identyfikacji integrując je z systemem. Możliwość współpracy z terminalami radiowymi, kolektorami danych, drukarkami etykiet, wagami elektronicznymi, bramkami kontrolnymi, technologią RFID oraz możliwość integracji z różnymi urządzeniami wspomagającymi prace magazyniera, sprzedawcy czy handlowca pozwala usprawnić i zautomatyzować wiele operacji w systemie.

Możliwości funkcjonalne oraz prostota definiowania i rozbudowy funkcjonalności bez konieczności zmiany oprogramowania czyni z systemu Asseco WAPRO MAX wszechstronne i wydajne narzędzie zarządzania całością gospodarki magazynowej i sprzedaży przedsiębiorstwa oraz niezastąpiony instrument analizy.

Importy, eksporty, EDI i dostęp z Internetu

Aplikacja Asseco WAPRO MAX umożliwia zdefiniowanie mechanizmów współpracy z innymi systemami. Użycie bazy danych w otwartym standardzie SQL oraz udostępnienie mechanizmów bezpiecznego operowania na danych, pozwala na wymianę informacji z innymi systemami na wiele sposobów – przez współdzielenie struktur danych, importy i eksporty danych do różnych formatów (Microsoft Excel®, pliki tekstowe, DBF, XML).

Raporty użytkownika i mechanizmy analiz

Bogata parametryzacja standardowych raportów pozwala na generowanie danych w różnym układzie  i formie. Jednocześnie istnieje możliwość definiowania ich według indywidualnych potrzeb klienta i dołączania ich w różnych miejscach systemu.

System obsługuje wydruki w formie graficznej, dobrze współpracuje z drukarkami tekstowymi oferując intuicyjne mechanizmy tworzenia raportów tekstowych oraz pozwala tworzyć raporty w formacie Excel®, Word®, stron WWW oraz eksporty do dowolnych formatów tekstowych (na przykład XML).

Mechanizmy analizy danych udostępniają możliwość prezentacji danych w formie tabeli przestawnej operującej na danych z bazy OLAP lub transakcyjnej. Możliwe jest również definiowanie jako podstawy analizy tabel zawierających różnego rodzaju własne agregaty danych, bezpośrednio w bazie transakcyjnej lub bazie dodatkowej, również na innym serwerze. Agregaty danych mogą być uzupełniane on-line lub okresowo (na przykład dziennie, za pomocą definiowalnego automatu). Istnieje również możliwość zliczania agregatów tymczasowych w momencie wykonywania analizy, czy też przeglądania danych. Naturalny, intuicyjny interfejs tabeli przestawnej pozwala zmieniać formę i zawartość informacyjną, zmieniać wymiary, sposób grupowania i sortowania, dodawać pola wyliczane, czy też ograniczać zakres danych tabeli. W równie prosty sposób z danych mogą być tworzone dowolne wykresy. System umożliwia eksport danych z tabeli przestawnej do innych formatów, np. do arkusza Excel®.

Konfigurowalne menu i system praw

System Asseco WAPRO MAX pozwala na dowolne skonfigurowanie menu. Istnieje możliwość pogłębiania jego struktury, nadania tytułów i przypisania skrótów klawiszowych. Dla każdej grupy użytkowników można stworzyć własny profil menu z niezbędnymi opcjami. Ułatwia to użytkownikom dostęp do często wybieranych opcji i niezależnie wyłączyć opcje nieużywane. Mechanizm dziedziczenia profili pozwala na zdefiniowanie wzorców menu i tworzenia na ich podstawie profili dla grup użytkowników.

Równolegle rozbudowany system praw dostępu oparty na strukturze organizacyjnej ogranicza widoczność opcji, do których użytkownik nie ma praw. Prawa dostępu można rozbudowywać, nadając prawa również do poszczególnych informacji (na przykład wyłączenie prawa do ceny zakupu automatycznie nie pozwala oglądać ceny zakupu i wartości z niej wynikającej we wszystkich miejscach systemu), czy wiersza danych (przykładowo handlowiec może mieć prawa wglądu do danych tylko swoich klientów).

Tworzenie i analizę przydzielonych praw usprawnia wbudowany zestaw narzędzi i przeglądarka prezentująca je w formie tabeli przestawnej.

Korzyści z wdrożenia pakietu Logistyka i Sprzedaż

  • Praca w czasie rzeczywistym,
  • Duża elastyczność i konfigurowalność rozwiązań,
  • Prosty dostęp do wiarygodnych i aktualnych informacji,
  • Łatwe zarządzanie siecią sklepów on-line i off-line,
  • Zmniejszenie kosztów zarządzania logistyką,
  • Minimalizacja kosztów dzięki optymalizacji zapasów,
  • Łatwe i dokładne planowanie,
  • Prosta wymiana informacji z dostawcami i odbiorcami,
  • Wydajne wykorzystanie metod automatycznej identyfikacji,
  • Lepsza organizacja pracy,
  • Automatyzacja czynności i eliminacja błędów,
  • Zmniejszenie kosztów własnych obsługi procesu sprzedaży,
  • Wsparcie przedstawicieli handlowych w terenie,
  • Bieżąca analiza danych w różnych przekrojach,
  • Możliwość zarządzania sieciami handlowymi,
  • Możliwość pełnego wykorzystania potencjału przedstawicieli handlowych dzięki zastosowaniu rozwiązań mobilnych,
  • Łatwe zarządzanie i monitorowanie pracy handlowców.

Kompletacja i konfekcjonowanie

W systemie występować mogą zarówno receptury kompletacyjne, jak też dekompletacyjne, umożliwiające rozbiór na czynniki - demontaż produktu albo podział (na przykład drobiu). Pozwalają na określenie niezbędnych cech produktu wejściowego oraz określenie i rozliczenie produktów finalnych (pełno i niepełnowartościowych oraz odpadów). Mechanizm ten pozwala nie tylko na sprawne rozliczanie dekompletacji, ale również na lepsze zarządzanie odpadami.

Receptury oprócz składu surowcowego (definiowanego jednostkowo, procentowo, wagowo lub według dowolnych przeliczników i współczynników) zawierać mogą informacje o oznaczeniach i opakowaniach. W zależności od potrzeb i specyfiki produkcji, możliwe są jednorazowe ingerencje w technologiczną normę zużycia bez zmiany receptur.


Korzyści z wdrożenia systemu Minimalizuj

Korzyści związane z funkcjonalnością systemu Asseco WAPRO MAX:

  • Łatwość udostępniania i współdzielenia informacji oraz dostęp do danych w różnych powiązaniach i przekrojach dzięki pełnej integracji wszystkich modułów systemu.
  • Dostęp do wszystkich danych w czasie rzeczywistym.
  • Łatwość dostosowania produktu do sposobu działania firmy i jej specyficznych procesów biznesowych.
  • Duża elastyczność, konfigurowalność i skalowalność rozwiązań.
  • Zgodność z polskimi przepisami prawa.
  • „Wielofirmowość” z mechanizmami wspierającymi konsolidację danych
  • Wielojęzyczność z możliwością zmiany interfejsu oraz tworzenia własnych wersji językowych.
  • Wsparcie dla firm wielooddziałowych, zarówno działających on-line jak i w strukturze rozproszonej.
  • Zmniejszenie ilości pracy dzięki automatyzacji i optymalizacji procesów.
  • Ograniczenie ilości błędów ludzkich dzięki zastosowaniu rozwiązań mobilnych (czytniki kodów kreskowych, kolektory danych, palmtopy, RFID) i elektronicznej wymiany danych.
  • Możliwość współpracy z innymi programami, platformami systemowymi, urządzeniami zewnętrznymi.
  • Szybki dostęp do wiarygodnych i aktualnych informacji.
  • Łatwość analizy danych dzięki kreatorom raportów, integracji z pakietem Microsoft Office i możliwościom eksportu danych.
  • Naturalny, prosty i ergonomiczny interfejs.
  • Praktycznie nieograniczone możliwości rozbudowy o nowe funkcjonalności.
  • Możliwość rozwoju dzięki wbudowanym narzędziom administracyjnym i deweloperskim.
  • Możliwość wykorzystania bogatych doświadczeń biznesowych i wdrożeniowych Asseco Business Solutions.

Korzyści wynikające z zastosowanej technologii:

  • Bezpieczeństwo – w tym rozwinięty system tworzenia backup’ów.
  • Niezawodność (system transakcyjny, wspomaganie niezawodności od strony platformy sprzętowej, wspomaganie niezawodności od strony systemu operacyjnego)
  • Szybkość (dużo większa szybkość przetwarzania danych, zwiększona szybkość generowania raportów)
  • Skalowalność (od wersji na komputery typu desktop - do wersji na maszyny wieloprocesorowe)
  • Otwartość (dostęp do danych za pośrednictwem ODBC, OLE DB; połączenie z MS Office, MS Outlook, łatwość łączenia z innymi aplikacjami)
  • Bezawaryjność pracy
  • Możliwość zautomatyzowania prac administracyjnych (joby wykonujące backupy baz, informujące administratora o ewentualnych awariach itd.)
  • Łatwość obsługi - nowy, czytelny sposób komunikowania się programu z użytkownikiem charakterystyczny dla środowiska Windows


Gwarantowane warunki reakcji serwisowych Minimalizuj

Maitenance - opieka techniczna

Każdy klient nabywający Asseco WAPRO MAX ma prawo do wykupienia usługi opieki technicznej, która świadczona jest w okresie 36 miesięcy. Koszt usług opieki technicznej  maintenance ponoszony jest miesięcznie w okresie trwania umowy i wynosi rocznie 25 % ceny licencji na system.

Wykupienie usługi maintenance zapewnia klientowi:

  • Łatwiejszy dostęp do aktualizacji i nowych wersji systemu Asseco WAPRO MAX.
  • Aktualizacje i kolejne wersje systemu oferują szersze możliwości techniczne.
  • Dział prawny stale monitorujący zmiany prawne zapewnia zgodność najnowszych wersji systemu z aktualnymi przepisami.
  • Dostępność aktualizacji systemu w ramach głównej wersji licencjonowanej.
  • Rabat przy zakupie wyższej wersji licencjonowanej.
  • Przedłużenie umowy gwarancyjnej.
  • Podstawowy poziom SLA (standard).
  • Dostęp do internetowej platformy helpdesk, pozwalający na zgłaszanie własnych błędów i pomysłów związanych z rozwojem aplikacji, co umożliwia wpływ na rozwój systemu i śledzenie historii zgłoszonych błędów i sugestii.
  • Okresowe informacje o zmianach i nowościach w najnowszych wersjach oprogramowania marki Asseco WAPRO MAX
  • Preferencyjne warunki szkoleń technicznych z nowych możliwości aplikacji dla klientów posiadających wykupioną licencję deweloperską.

Przewagi konkurencyjne Minimalizuj
  • Asseco Business Solutions to wiodący polski producent systemów ERP, rozwiązań mobilnych oraz systemów factoringowych.
  • Asseco Business Solutions oferuje wysoką i stale rozwijaną funkcjonalność systemów.
  • Asseco Business Solutions jest gwarantem sukcesu wdrożenia – opracowaliśmy modele wdrożeniowe zapewniające sukces prowadzonych projektów.
  • Asseco Business Solutions jest firmą świadomą problemów mogących zaistnieć w trakcie wdrożenia – wiemy jak sobie z nimi skutecznie radzić. Potwierdzeniem tego jest fakt, że wszystkie wdrożenia realizowane dotychczas przez Asseco Business Solutions zakończyły się sukcesem.
  • Asseco Business Solutions jest w stanie realizować wdrożenie w dowolnym okresie roku – proces wdrożeniowy nie zakłóca bieżącej działalności klienta oraz jego personelu.
  • Asseco Business Solutions dzieli się ze swoimi klientami posiadaną wiedzą biznesową – nie oferujemy wyłącznie aplikacji, ale skuteczną metodologię podniesienia efektywności realizowanych procesów biznesowych.
  • Asseco Business Solutions proponuje klientom zakup kompleksowych rozwiązań w zakresie produkcji oraz wdrożenia całej palety systemów. Poszczególne rozwiązania tworzone przez  Asseco Business Solutions są ze sobą powiązane, tworząc logiczną całość.
  • Podczas procesu wdrożeniowego Asseco Business Solutions dokonuje włączenia systemu ERP do struktury informatycznej klienta - integrację systemu ERP z innymi systemami pracującymi po stronie klienta.
  • Potrafimy dostosować oferowane rozwiązania do specyfiki i potrzeb branży, w której działa nasz klient.
  • Asseco Business Solutions zapewnia pełne serwisowanie swoich systemów. Co za tym idzie, Asseco Business Solutions przejmuje całkowitą odpowiedzialność za działanie systemu po zakończeniu procesu wdrożeniowego.
  • Asseco Business Solutions oferuje atrakcyjne warunki zakupu systemu – proponowane usługi mogą być dostępne w modelu abonamentowym, zakupu systemu w modelu pełnego outsourcingu, w formie leasingu oraz przy wykorzystaniu środków – dotacji pomocowych.
  • Asseco Business Solutions posiada przejrzysta ofertę cenową – cennik zawiera wszelkie usługi niezbędne dla skutecznego wdrożenia, utrzymania oraz udoskonalania cech systemu.

Referencje Minimalizuj

Z rozwiązań Asseco Business Solutions korzysta szeroka rzesza klientów, reprezentujących praktycznie wszystkie branże oraz segmenty rynku. Można do nich zaliczyć między innymi takie firmy, jak:

 

 

AB Logic

AD Polska

Akademia Sztuk Pięknych

Ambra

Atlas

Autos

Bać Pol

Baltic Company

BHMD

Bizea

Black Red White

CEDC

Centrum Wina

Cezex

Dakol

DM Snacks

Elpie

 

 

Emperia Holding

Euro-zoo

Fota

Frito Lay

Glazura Królewska

Grodno

Heban

Inter Cars

Jabil Circuit Poland

Komfort

Kopel

Lemonex

Margo

Marpio

Mars

Matras

New Technology Poland

 

 

 

Parys

Polmos Lublin

Ponetex

Prószyński i Media

Prószyński i s-ka

Redan

Serpol

Shell Autoserv

Sokpol

Tabal

TIM

Tycner

Vinex

Voigt

WiG

Wine Club

Wydawnictwo Amber

Żagiel

 

 

Bakalland

Blachy Pruszyński

Canpol

Centrum Medyczne Damiana

Convatec Bristol-Myers Squibb Polska

Dom Książki SA

Donau Design

Ecol

Eldar

EURO-net

Gardena

Germanos Polska

Grupa Prefabet

Hearst-Marquard Publishing Ltd.

Impex – Łożyska

JMG Magazine Publishing Company Ltd.

Juwentus

 

 

 

Kancelaria Senatu RP

Kolejowa Oficyna Wydawnicza

Krüger Polska

Laboratorium Kosmetyczne Joanna

Lek Polska

MarcPol

McDonald's Polska

Ministerstwo Finansów

Medicover                    

Ministerstwo Zdrowia

NOVA Sp. z o.o.

NTT Systems

Orbis Transport

O-W

Polbita

P. P. Dom Wydawniczy Bellona

Ratiopharm Polska

Składnica Księgarska

 

 

Skoda Auto Polska

Solvay Pharmaceuticals GmbH Polska

Soudal

Społeczny Instytut Wydawniczy Znak

Storck

Teka Polska

Topex

Towarzystwo Ubezpieczeń Euler Hermes

WKRA S.A.

WSiP S.A.

Wydawnictwo Naukowe PWN

Wydawnictwo MUZA S.A.

Gdańskie Wydawnictwo Oświatowe

ZPW Trzuskawica

 

 

 

 

 

 

Bacha Polska. (Campina)

Bi-es Cosmetic

Bonduelle Polska

Cadbury Wedel

Cenos

Dr Oetker Polska

Emo Farm

Eveline Cosmetics

ERA Polska Telefonia Cyfrowa

Europlant Phytopharm

Ferrero Polska

Gellwe

GlaxoSmithKline Consumer Care

Global Cosmed

Henkel Polska

Henkel Polska (Bautechnik)

Herbapol Lublin

 

 

Hipp Polska

Hortex Holding

Jutrzenka

Kamis – Przyprawy

Koelner

Kotanyi Polonia

Kotlin

Lisner

LU Polska

Maspex

Maxco

Metsa Tissue

Mokate

Natur Produkt Zdrovit

Nestle Polska

NIVEA Polska

Nutricia Polska

Ozone Laboratories

Perfetti Van Melle Polska

Philip Morris Polska

 

 

Rieber Foods Polska

Soraya

Storck

Schulstad

Tchibo Warszawa

Tradis

TZMO

Unilab (US Pharmacia Ukraina)

Unilever Polska

US Pharmacia

Wella Polska

Wyborowa

Polski Lek

Zbyszko

Ziołopex

Grupa Żywiec (Heineken Group)

 

 

Ardagh Glass Gostyń

Toyota Poland

Price Waterhouse Coopers

Valeo Autosystemy

Lafarge Dachy

Ersi Poland

Egis Polska

Hager Polo

 

Produkcja

HUF Polska

Izostat

Jabil Circuit Poland

Martin Bauer Management Service 

Ministerstwo Finansów

Polpharma

HK-Cutiron

Ravel

 

 

Sanofi Aventis

TRW Polska

Wienerberger Cegielnie

WIX-Filtron

Zakłady Metalowe Mesko

Polmo

Zakłady Narzędziowe Prodrem

 

 

Od początku istnienia marki (1994 r.) z programów Asseco WAPRO skorzystało już ponad 68 tysiące firm, a liczba sprzedanych licencji oprogramowania przekroczyła 210 tysięcy.



  

KIM JESTEŚMY
W branży informatycznej działamy już ponad 10 lat. Zajmujemy się obsługą informatyczną firm. Posiadamy rozwiązania zarówno dla małych, średnich jak i dużych firm. Nasza oferta skierowana jest do firm z różnych sektorów gospodarki. W naszym zespole pracują zarówno wdrożeniowcy, serwisanci jak i programiści


 

IMAG DARIUSZ BILIŃSKI
Ul. Zgoda 14/4, 60-128 Poznań
NIP 787-133-73-09
Zapraszamy pn-pt 8:00-18:00
Kontakt: 61 867 22 81

WAPRO  |  ELZAB  |  IMAG  |  KONTAKT  |  PROGRAMY  |  ESKLEPY  |  O NAS
Signin  |  Signup
IMAG CENTRUM OPROGRAMOWANIA